Lilypie Maternity tickers

mandag 10. januar 2011

Hei pappa


Vår lille venn er en aktiv krabat som tar saltoer, sparker og vokser seg stor. For min kone kan nok dette til tider være ganske frustrerende når hun prøver å sove, mens vår lille venn har helt andre planer. Dette gjør nok at hun derfor ikke nødvendigvis har samme entusiasmen for spark som meg. For min kone er babyens bevegelse en del av hverdagen. For meg er dette første kontakten mellom lykkeliten og meg. Det er som om lykkeliten sier hei pappa. Et spark er en hyggelig liten hilsen til pappa om at han/hun har det bra der inne i magen. Lykkeliten er dog ikke like interessert i at andre tar kontakt, så på sist kontroll hos jordmor var lykkeliten veldig interessert i komme seg unna ultralydapparatet til jordmor. Men det blir nok bedre når lykkeliten om 14 uker kommer til verden. 14 uker lykkeliten skal bruke til å vokse seg stor å forberede seg på verden. De samme 14 ukene har vi til å forberede oss på å bli foreldre. Det er både spennende å skremmende på engang.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar