Lilypie Maternity tickers

torsdag 17. februar 2011

Tid for oppdate....

Termin: 17.04.2011
På vei: 31+6
Igjen til termin: 9+1
Kjønn: Foblir hemmelig
Utålmodig: Egentlig litt. Veldig klar for mine egne klær igjen....
Hodet ned: .Jupp. Liker seg best sånn...
Aktivitet innenifra: Masse spark, og hopping
Bestemt navn?: Noah Johannes, eller Ingeborg Eline
Vektøkning: 10kg
Barnerom ferdig: Nesten. Bare småting igjen.
Alle innkjøp ferdig: mangler stellebord
Strekkmerker: på hoftene og låra
Melk i brystene: nei
Om fødselen: i tenkeboksen
Plager: halsbrann. Det er GRUSOMT
Oppegående: Jepp
Sulten?: Litt kanskje
Noen matkikk?: Melk
Kynnere?: Noen svake 
Tungt?: begynner å kjenne det nå ja...
Høygravid?: Nei
Vann i kroppen?: hovne fingre, og bein
Neste kontroll?: Mars
Sykehusbaggen: ligger bak i tankene
Søvnmønster?: Sover på dagen, våken om nattan



Du verden som tiden flyr. Når er det brått ikke lenge igjen. Fikk meg en oppvekker da læreren spurte meg om jeg var klar for tentamen snart. Får den tidligere enn de andre for skal jo ha litt hjemmetid. Nå er det jo straks vinter ferie, og deretter banker Mars på døra. Det betyr at jeg må ha tentamen og begynner å nærme meg dagen da alt skal bli snudd på hodet.Særemnet som jeg gruet meg så fælt til er overstått så føler en lettelse sånn sett, det neste store nå er den oppkjøringa som jeg føler henger på meg som tusen kg stein. Jeg vil så veldig gjerne få lappen i boks, samtidig som jeg er så innmari nervøs. Jeg kan rett og slett ikke stryke. Jeg MÅ ha den lappen. Krysser fingrer og tær for at dette går i boks, og livet mitt kan bli litt enklere sånn sett.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar