Lilypie Maternity tickers

søndag 27. februar 2011

En voksende mage...

Så fikk jeg endelig lagt ut et pent magebilde. Har ikke hatt helt det store behovet for å ta bilde av magen min hver uke så, nå får jeg legge ut et ihvertfall som er tatt i uke 30 eller 31. Husker ikke helt. Magen er ihvertfall begynt å bli stor og det er ikke lenge igjen nå.


Ellers har vi fått handlet inn en Laban vippestole, som ser så god ut å sitte i. 




Vogna vi har valgt er av typen ABC design Cobra. Den kom best ut i test på forbrukerportalen for sportsvogner, og selv er jeg veldig fornøyd med den enn så lenge. Lett å legge sammen, lett og trille. Akkurat sånn jeg liker det.



Mye er på plass til lille baby skal komme, og anser meg vel egentlig som klar. Er bare litt rugetid til så kan lille Lykkeliten komme. Mange som venter spent på hvilket kjønn det blir.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar