Lilypie Maternity tickers

søndag 26. september 2010

Første bilde av den lille....

 
11 uker og  3 dager
 Det første bildet av den lille. Det var først da jeg fikk se det lille hjerte banke og se den lille at det virkelig gikk opp for meg hva som er i ferd med å skje. Grunnen til et så tidlig bilde var at jeg hadde at noen blødninger, og bare for sikkerhetsskyld ville gynekologen sjekke at alt var som det skulle. Da jeg skulle gå der i fra hadde jeg bare et stort smil om munnen. Hele veien opp til parken gliste jeg som en lykkelig klovn. Folk må ha trodd jeg var gal, men jeg var bare så utrolig lykkelig akkurat da. Den dagen hadde jeg også fått stipendet mitt, så det ble jo kjøpt en og annen ting til den lille.

Så nå er det i ferd med å virkelig gå opp for meg, og alle hjerter gleder seg. Fikk en kjempe søt dress av en klassevenninne. En grå dress som ser ut som en bjørn. Med søte ører og en søt liten hale på rompa. Skikkelig fin er den, og gleder meg til å få den i bruk.

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar